ادامه پلمپ خروجی های فاضلاب واحدهای صنعتی، توسط اداره حفاظت محیط زیست

00:00 1394/12/11 اخبار شرکت
test

پس از صدور دستور قضایی مبنی بر الزام انسداد خروجی‌های فاضلاب واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی غیر دولتی هشتگرد، روز دوشنبه نهم اسفند ماه سال جاری با اتمام مهلت واحدهای صنعتی برای مسدود نمودن خروجی فاضلاب، نمایندگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به همراه نماینده کلانتری ۱۱ هشتگرد و نماینده شرکت شهرک صنعتی غیر دولتی هشتگرد، اقدام به پلمپ خروجی تعدادی از واحدهای صنعتی از جمله گروه صنعتی ایران زمین، شرکت قطعات یدکی ایران و شرکت محصولات کاغذی لطیف نمودند.

با رسیدن گروه پلمپ به خیابان سیزدهم شهرک صنعتی و پلمپ خروجی فاضلاب شرکت لطیف، با اعتراضات فراوان مسئولین شرکت لطیف و پیگیری مسئله از طریق فرمانداری شهرستان، کار بازرسی منهول‌ها و پلمپ موقتاً تعلیق شد.

اگرچه مسئولین شرکت لطیف ادعا داشتند که اخطاریه‌ای به دست آن‌ها نرسیده ولی نماینده شرکت شهرک صنعتی با ارائه رسیدی که توسط پرسنل انتظامات شرکت مذکور امضاء شده بود اظهار داشت که با توجه به تحویل نامه اخطاریه و حکم قضایی جایی برای شکایت وجود ندارد.

بعد از گذشت ۴۸ ساعت، صبح روز سه شنبه یازدهم اسفند ماه بازدید از منهول‌های شهرک صنعتی با حضور نمایندگان اداره محیط زیست، کلانتری۱۱ هشتگرد و همچنین نمایندگان شهرک صنعتی از سر گرفته شد.

روز سه شنبه نیز به محل خروجی فاضلاب چهار شرکت از شرکت‌های مستقر در شهرک، مراجعه شد و خروجی فاضلاب شرکت‌های بزرگی همچون پاکریز و خوش طعم پلمپ شده و صورتجلسه‌ای برای ارائه به مقام قضایی توسط مأمور کلانتری تنظیم شد.

نماینده شرکت عرفان دارو نیز ما مراجعه به دادگستری هشتگرد برای مسدود نمودن خروجی فاضلاب این شرکت، از مقامات قضایی یک هفته فرصت گرفت.